Sezonowe usługi reklamowe

reklama sezonowaNiektórzy przedsiębiorcy prowadzą bardzo sezonową działalność, a ich zyski w ogromnym stopniu są uzależnione od tego, czy dobrze będą w stanie zareklamować się w konkretnym okresie roku. Z tego też powodu promocja w wyszukiwarce Google może być tak takich osób naprawdę fantastyczną propozycją. Codziennie miliony internautów z całego świata pozwalają na to, aby to właśnie ta wyszukiwarka decydowała, z jakiej oferty skorzystają – wyszukiwanie za jej pomocą poszczególnych produktów czy usług jest po prostu najłatwiejsze. Z tego też powodu warto dobitnie zaznaczyć swoją obecność w tym wirtualnym świecie, bowiem jest to najlepszy sposób na przyciągnięcie do siebie wielu nowych klientów. Musimy jednak zdecydować, czy wybierzemy dla siebie pozycjonowanie stron czy też kampanię w Google AdWords.

Pozycjonowanie stron to proces, którego głównym celem jest zdobycie przez daną stronę wysokiej pozycji w podawanych przez Google wynikach wyszukiwania. Nie jest to jednak proste, bowiem uzyskanie przy tym zadowalających efektów może niekiedy zająć nawet kilka miesięcy – jest to poważny problem dla osób prowadzących sezonową działalność którym zależy na reklamowaniu się w konkretnym momencie. Oprócz tego Google bardzo często zupełnie nieoczekiwanie potrafi zmieniać obowiązujące w wyszukiwarce reguły, przez co w wielu przypadkach wszystkie dotychczasowe wysiłki idą tutaj na marne. Ponadto nikt nie będzie w stanie w stu procentach zagwarantować nam tego, że strona która raz zdobędzie określoną pozycję utrzyma ją wystarczająco długo, aby taka reklama była dla nas rzeczywiście skuteczna. Z tego też powodu pozycjonowanie stron poleca się głównie tym przedsiębiorcom, którym zależy na stałej promocji i są nastawieni na bardziej długofalowe działania.

reklama w googleJeśli ktoś prowadzi sezonową działalność, to znacznie lepszym rozwiązaniem może dla niego być odpowiednia kampania w Google AdWords. Taki model reklamy pozwala nam na dokładne określenie, jakie treści mają się wyświetlać; możemy również wybrać czas ich wyświetlania z dokładnością do konkretnych godzin. Uruchamiając taką kampanię w ciągu dosłownie kilku godzin będziemy mogli reklamować się na samym szczycie wyników wyszukiwania i mieć pewność co do tego, że nasza oferta trafia do konkretnej grupy odbiorców. Pozycjonowanie stron jest oczywiście bardzo dobrą inwestycją, ale nie w każdym przypadku przynosi ono oczekiwane efekty. Czasami o wiele lepiej będzie zdecydować się właśnie na Google AdWords, bowiem możemy tutaj oczekiwać szybkich i pewnych rezultatów.