Pozycjonowanie i Google AdWords – co wybrać?

po co pozycjonowaćWiele firm popełnia błąd i kieruje się podpowiedziami specjalistów, którzy faworyzują bądź pozycjonowanie, bądź kampanie AdWords. Prawda jest jednak taka, iż w celu osiągnięcia optymalnych wyników, trzeba posłużyć się zarówno pierwszym, jak i drugim sposobem - by wykorzystać wszystkie możliwości, jakie oferuje marketing w wyszukiwarkach. Dlaczego?

Pozycjonowanie - najważniejsze zalety

Pozycjonowanie to możliwość dokonania znaczącego skoku w rankingu wyświetleń wyszukiwarki Google. Tworzenie treści dobrych jakościowo i pomocnych dla użytkowników sieci jest szansą na zwiększenie ilości wyświetleń i budowanie pozytywnego wizerunku własnej firmy. Wszelkiego rodzaju porady, gromadzenie opinii, pomocnych plików wideo, porad, jak również wszelkich treści, na które jest obecnie znaczne zapotrzebowanie, to szansa na pozytywny odzew ze strony internautów – będą chętniej zaglądać na daną stronę, wracać do niej i polecać ją innym. Gromadzenie wartościowych treści to inwestycja w przyszłość – wszak nawet za kilka lat dany artykuł może zostać przez kogoś przeczytany i osoba ta zainteresuje się reklamowaną marką, czy firmą. Wyszukiwarka Google – która stworzona została w taki sposób, by promować treści przydatne dla użytkowników sieci i umieszczać je wyżej w rankingach – na pewno doceni zwiększony ruch na danej stronie.

Google AdWords - najistotniejsze plusy

Kampania Google AdWords jest szansą na zwiększenie własnej elastyczności i szybkości wprowadzania (oraz natychmiastowego sprawdzania skuteczności) danych zmian. Możemy wszak dowolnie zmieniać słowa kluczowe, używać reklam graficznych, wyświetlać reklamy na dowolnym obszarze i to w dowolnym języku, a ponadto od razu zweryfikować słuszność własnych decyzji i wprowadzonych zmian.

Pozycjonowanie i Google AdWordsjak używać google adwords

Wykorzystując obie techniki marketingowe jednocześnie, jesteśmy w stanie dotrzeć do dużo większej grupy odbiorców i uzyskać jeszcze lepszy wynik w rankingu wyświetleń. Zwiększa się również zaufanie internautów do danej marki, czy produktu – badacze uważają bowiem, że często napotykane informacje o firmie wpływają na podniesienie poziomu ich ufności do niej.